Роз’яснення Державної фіскальної служби України (надалі - ДФС України) щодо:
Паперової книги обліку доходів та витрат
З 1 січня 2016 року запрацювала послуга електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків", впроваджена Державною фіскальною службою України. У підсистемі такого сервісу передбачено режим "Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації" для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування.
Підприємці, які хочуть скористатися такою послугою, зобов'язані укласти договір з податковою інспекцією за місцем обліку на отримання посиленого сертифікату відкритих ключів, за допомогою яких у сервісі можна сформувати заяву на реєстрацію Книги та надіслати її до податкової інспекції за допомогою засобів електронного зв'язку.
Податкова інспекція після реєстрації заяви має протягом 3 робочих днів зформувати та надіслати повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням її реєстраційного номера та дати реєстрації.