Роз’яснення Державної фіскальної служби України (надалі - ДФС України) щодо:

Паперової книги обліку доходів та витрат

З 1 січня 2016 року запрацювала послуга електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків", впроваджена Державною фіскальною службою України. У підсистемі такого сервісу передбачено режим "Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації" для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування.

Підприємці, які хочуть скористатися такою послугою, зобов'язані укласти договір з податковою інспекцією за місцем обліку на отримання посиленого сертифікату відкритих ключів, за допомогою яких у сервісі можна сформувати заяву на реєстрацію Книги та надіслати її до податкової інспекції за допомогою засобів електронного зв'язку.

Податкова інспекція після реєстрації заяви має протягом 3 робочих днів зформувати та надіслати повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням її реєстраційного номера та дати реєстрації.

  • 03680, г.Киев, ул. Соломенская, 5 офис 1002
  • +380 (44) 361-56-14
  • +380 (44) 361-56-14
  • Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Мы на карте

Напишите нам

Обратная связь

Ваше сообщение успешно отправлено

Подписка

Рассылки Subscribe.Ru
Право в Украине - теория и практика
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.