Нова процедура оскарження податкових повідомлень-рішень

12 січня 2016 року набув чинності Порядок оформлення та подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 21 жовтня 2015 року № 916 (електронний ресурс: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1617-15).
Документ встановлює процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів під час адміністративного оскарження.

Порядок не застосовується щодо оскарження рішень контролюючих органів, дій або бездіяльності їх посадових осіб та інших працівників, якщо спеціальним законом встановлено інший порядок оскарження, а також при оскарженні постанов, прийнятих у справах про адміністративні правопорушення.

Не підлягають адміністративному оскарженню:

  • грошові зобов'язання, самостійно визначені платником податків;
  • рішення контролюючих органів, які оскаржені платником податків у судовому порядку.

Скарги на рішення:

  • державних податкових інспекцій подаються до контролюючих органів в Києві і областях, міжрегіональних територіальних органів.
  • контролюючих органів в Києві, областях, міжрегіональних територіальних органів і митниці подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи.

Рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, прийнято в результаті розгляду скарги платника податків, є остаточним і не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскаржене в суді.

Скарга подається в письмовій формі до контролюючого органу вищого рівня протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, що оскаржується, і повинна містити:

  • ПІБ, найменування (для юридичних осіб), податкову адресу платника податків, що подає скаргу;
  • найменування контролюючого органу;
  • реквізити оскаржуваного рішення;
  • підстави, за яких оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно або взагалі не встановлені;
  • обґрунтування незгоди платника податків із рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;
  • вимоги і клопотання платника податків, що подає скаргу;
  • відомості про повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня;
  • відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду;
  • адресу, на яку слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;
  • перелік доданих документів.

Скарги на рішення і дії контролюючих органів викладаються і подаються окремо.

Платник податків може додати до скарги розрахунки та докази, які він вважає за необхідне надати. Копії документів, що додаються до скарги, повинні бути належним чином завірені. Скарга підписується особисто платником податків, який її подав, або його представником, уповноваженим на підписання скарги. Якщо скарга підписується представником платника податків, до неї додається оригінал або належним чином завірена копія документа, що засвідчує повноваження такого представника.

  • 03680, г.Киев, ул. Соломенская, 5 офис 1002
  • +380 (44) 361-56-14
  • +380 (44) 361-56-14
  • Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Мы на карте

Напишите нам

Обратная связь

Ваше сообщение успешно отправлено

Подписка

Рассылки Subscribe.Ru
Право в Украине - теория и практика
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.