Особливості оподаткування тендерів у системі PROZORRO

Мінекономрозвитку в листі від 01.07.2016 р. № 3302-06/19552-07 (електронний ресурс: ttp://buhbudget.com.ua/ua/journal/buhbudget/category/view/47)  уточнило порядок складання тендерної документації в умовах проведення електронних закупівель.

Так, при проведенні тендерів з використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товарів, робіт послуг будь-яке рішення тендерного комітету оформляється протоколом.

Така вимога поки що закріплена у ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII й ігнорувати її не варто навіть за умови переходу на електронну систему ProZorro.

Разом з цим фахівці відомства нагадали, що до компетенції тендерного комітету або уповноваженої особи (осіб) входить також прийняття рішень, зокрема, щодо:

  • планування закупівлі, складання та затвердження річного плану закупівель;
  • здійснення вибору процедури закупівлі;
  • забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель.

Автори листа повідомляють, що перелік документів, за допомогою яких учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, установленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно з законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.

  • 03680, м.Київ, вул. Солом'янська, 5 офіс 1002
  • +380 (44) 361-56-14
  • +380 (44) 361-56-14
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ми на мапі

Напишіть нам

Contact us

Your message has been sent sucessfully

Subscribe

Рассылки Subscribe.Ru
Право в Украине - теория и практика
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.