Роз’яснення ДФС України щодо застосування ПДВ при анулюванні реєстрації та поновленні
Листом ДФС України від 16.08.2016 р. № 17715/6/99-99-15-03-02-15 (електронний ресурс: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/69549.html), зазначено, що якщо на підставі рішення про анулювання реєстрації особу виключено з Реєстру платників ПДВ, то така особа втрачає всі права і обов'язки платника ПДВ (у т. ч. право на складання податкових накладних).
Якщо відповідно до рішення суду про скасування рішення про анулювання реєстрації відбувається поновлення такої особи у Реєстрі, то дата реєстрації такої особи платником ПДВ не змінюється.
Починаючи з дати виключення особи з Реєстру, зазначеної в рішенні про анулювання реєстрації, до дати поновлення такої особи у Реєстрі на підставі судового рішення, особа не може складати податкові накладні та не має права на податковий кредит і отримання бюджетного відшкодування ПДВ. Крім того, така особа податкову звітність з ПДВ за цей період не подає.
Фіскали зауважили, що після дати поновлення особи у Реєстрі відсутні підстави для коригування податкових накладних, складених при постачанні товарів/послуг такій особі в період починаючи з дати виключення її з Реєстру і до дати поновлення у Реєстрі.