Роз’яснення ДФС України щодо включення неприбуткових установ та організацій до нового реєстру

ДФС України в листі від 25.08.2016 р. № 28602/7/99-99-15-02-01-17 (електронний ресурс: http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/265683.html) роз'яснила деякі нюанси актуалізації Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Так, податківці не надсилають запити неприбутковим організаціям, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів і відповідають вимогам, встановленим п. 133.4 ПК України. Крім того, від таких неприбутківців не вимагається надання копій тих установчих документів, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону № 755.

Неприбуткові підприємства, установи й організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом № 652, що відповідають вимогам п. 133.4 ПК України, включаються контролюючим органом до нового Реєстру. За бажанням неприбуткової організації вона може подати до контролюючого органу копії установчих документів.

Якщо неприбуткова організація діє на підставі установчих документів організації вищого рівня згідно із законом, така неприбуткова організація може повідомити контролюючий орган щодо її належності до структури відповідної організації вищого рівня та подати копії документів, що підтверджують таку належність (підпорядкованість).

Серед іншого, неприбутковим організаціям, які внесені до Реєстру на день набрання чинності Законом № 652, не потрібно подавати реєстраційну заяву за ф. № 1-РН.

Якщо неприбуткова організація не подавала до контролюючого органу заяву з позначкою «зміни» або «доповнення» у разі здійснення відповідних змін, такій неприбутковій організації варто подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою № 1-РН, а також завірені копії документів.

До нового Реєстру включатимуться неприбуткові організації, що відповідають вимогам, встановленим п. 133.4 ПК України, і мають статус юридичної особи.

Якщо установчі документи неприбуткової організації оприлюднені на порталі електронних сервісів згідно із Законом № 755, то замість копій установчих документів така неприбуткова організація може подати до контролюючого органу відповідь щодо приведення установчих документів у відповідність до вимог, встановлених п. 133.4 ПК України.

Завірені копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження чи придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом, подаються лише до контролюючого органу - безпосередньо або надсилаються на його адресу поштою.

Контролюючий орган може проводити перевірку відомостей, які містяться в поданих документах, щодо відповідності вимогам, встановленим ПКУ та законодавством, яке регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

  • 03680, м.Київ, вул. Солом'янська, 5 офіс 1002
  • +380 (44) 361-56-14
  • +380 (44) 361-56-14
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ми на мапі

Напишіть нам

Contact us

Your message has been sent sucessfully

Subscribe

Рассылки Subscribe.Ru
Право в Украине - теория и практика
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.