Роз’яснення дФС України щодо приводу для здійснення перевірки
Податківці у листі від 29.06.2016 року № 14194/6/99-99-15-03-02-15 (електронний ресурс: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/69019.html), який є індивідуальною податковою консультацією, розглянули питання порушення продавцем товарів/послуг порядку реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
Якщо продавець порушив граничних термінів реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування, покупець має право
додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця, яка буде вважатися підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової перевірки продавця/покупця.
Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну.
До заяви додаються також копії товарних чеків, інших розрахункових документів або копії первинних документів.
Контролери наголосили, що заява із скаргою не є підставою для покупця товарів/послуг для включення суми податку до складу податкового кредиту за податковою накладною, щодо якої таку скаргу складено.